elektrocentrála Honda TP 18 H AVR AMF (s automatikou startu)

Kód: H720410
Neohodnoceno
229 990 Kč 190 074,38 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
14.10.2024

Rámová profesionální třífázová záskoková elektrocentrála TP 18 H AVR AMF (s automatikou startu)

Majitelé průmyslových objektů, výrobních provozoven, chovatelé, podnikatelé, ale i majitelé domů často vyžadují nepřetržité zásobování elektrickým proudem alespoň nejdůležitější zařízení a elektrické obvody. V případě výpadku dodávky el.energie z veřejné rozvodné sítě tak přichází ke slovu záskoková elektrocentrála, která automaticky zajistí dodávku el. proudu právě v případě výpadku veřejné sítě. Elektrocentrála automaticky vyhodnotí výpadek, automaticky se nastartuje a připojí se k el. obvodům, které je nutno zálohovat a napájet. Při obnovení dodávek el. proudu z veřejné sítě se automaticky odpojí a vypne. Instalaci musí provádět kvalifikovaný elektrikář. Tato elektrocentrála je vhodná k napájení jak elektromotorů, tak i velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato vysoce výkonná "rámovka" TP 18 H AVR má mimořádně spolehlivý a výkonný dvouválcový motor s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála TP 18 H AVR AMF (Automatic Mains Failure): model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

"BLACKOUT" NÁS NEZASKOČÍ

Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. DSE6120 je ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě textových údajů v českém jazyce, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
ovládání pomocí SMS zpráv.
Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.

Technické parametry:

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 1080 x 580 x 580
  • Startování
  • Elektrické
  • Elektrický výstup
  • 400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)
  • 18000 / 9000
  • Technologie regulace el.výstupu
  • AVR
  • Objem palivové nádrže (litrů)
  • 20
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
  • 3,2
  • Model motoru
  • Honda iGX 800
  • Suchá hmotnost (kg)
  • 157
  • Třída krytí
  • IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)
  • 97
  • Systém zapalování
  • Digitální CDI s proměnným předstihem
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 83 x 72
  • Typ elektrocentrály
  • Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení
  • Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)
  • 39 / 26
  • Jmenovitá frekvence (Hz)
  • 50
  • Jmenovité napětí (V)
  • 230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)
  • 8000 / 14400
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 779
  • Objem olejové náplně (litrů)
  • 2,0
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektronickým vstřikováním paliva
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
  • 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: