Elektrocentrála se svářečkou Honda WP 220 DCH

Kód: HON27
Neohodnoceno
Značka: Honda
75 590 Kč 62 471,07 Kč bez DPH
Na objednávku (termín na dotaz)

Elektrocentrála se svářečkou Honda WP 220 DCH

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála se svářečkou Honda WP 220 DCH

Tato elektrocentrála je typickým představitelem přenosných elektrocentrál s trafosvářecím agregátem. Tato trafosvářečka si svoji oblibu získala hlavně u profesionálů řemeslníků, kteří potřebují svařovat v terénu bez dosahu elektrické energie, 100% spolehlivost a dostačující výkon. Výstup ze svařovacího trafa alternátoru je usměrněn na stejnosměrný svařovací proud, který lze regulovat v rozsahu 40 – 220 A při svařovacím napětí naprázdno 65 – 85 V. Výkonová využitelnost - zatěžovatel je 220A při 35% a 170A při 60%. To umožňuje používat jak rutilové, tak i bazické svářecí elektrody do Ø 5 mm. Rutilové elektrody se zpravidla připojují na minus (-) pól svářečky, bazické elektrody se zpravidla připojují na plus (+) pól svářečky. Ve standardní výbavě jsou s elektrocentrálou dodávány svařovací kabely v délce 4m. Za příplatek lze dodat kabely v délce 8m. Kromě svařování elektrocentrála disponuje i výstupem střídavého napětí o výkonu 6,5 kVA (3 f.) / 3,5 kVA (1 f.) a lze tak zároveň elektrocentrálou napájet i jak třífázové, tak i jednofázové spotřebiče. Typickými uživateli tohoto typu elektrocentrály jsou pojízdné autodílny, údržba silnic a dálnic, železničních cest, elektrického vedení, opravárenské čety apod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit za příplatek transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

 

Startování - Ruční
Elektrický výstup - 400V / 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA) - 6500 / 3500
Technologie regulace el.výstupu - Indukční trafo
Stejnosměrný výstup - 40 - 220 A svařovací proud
Objem palivové nádrže (litrů) - 6,1
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 2,4
Model motoru - Honda GX 390
Suchá hmotnost (kg) - 93
Třída krytí - IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 97
Systém zapalování - Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm) - 88 x 64
Typ elektrocentrály - Jednofázový / Třífázový
Chlazení - Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A) - 14 / 9
Jmenovitá frekvence (Hz) - 50
Jmenovité napětí (V) - 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA) - 3200 / 6100
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) - 805 x 500 x 500
Zdvihový objem (cm3) - 389
Objem olejové náplně (litrů) - 1,1
Typ motoru - 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: