Rámová třífázová elektrocentrála HONDA ECT 7000G
Kód: H720341Detailní popis produktu
Elektrocentrála ECT 7000G: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.
NEJPRODÁVANĚJŠÍ OD ROKU 1998
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály.Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)
- 97
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
- 800 x 550 x 540
- Startování
- Ruční
- Elektrický výstup
- 400V / 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)
- 7000 / 4000
- Technologie regulace el.výstupu
- Indukční trafo
- Objem palivové nádrže (litrů)
- 6,2
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
- 3
- Model motoru
- Honda GX 390
- Suchá hmotnost (kg)
- 79
- Třída krytí
- IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)
- 97
- Systém zapalování
- Digitální CDI s proměnným předstihem
- Vrtání a zdvih (mm)
- 88 x 64
- Typ elektrocentrály
- Jednofázový / Třífázový
- Chlazení
- Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A)
- 10,2 / 17,4
- Jmenovitá frekvence (Hz)
- 50
- Jmenovité napětí (V)
- 230 / 400
- Jmenovitý výkon (VA)
- 4000 / 6500
- Zdvihový objem (cm3)
- 389
- Objem olejové náplně (litrů)
- 1,1
- Typ motoru
- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
- 3000
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.