Třífázová elektrocentrála TP 18 H AVR s podvozkem

Kód: H720375
Neohodnoceno
178 490 Kč 147 512,40 Kč bez DPH
Na objednávku (termín na dotaz)

Elektrocentrála TP 18 H AVR: model jedné z nejvýkonnějších na trhu rámových, třífázových elektrocentrál s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady iGX800 s elektrickým startérem a elektronickým vstřikováním paliva. To vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

Detailní informace

Detailní popis produktu

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou třífázovou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" TP 18 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

TŘI FÁZE VELKÉHO VÝKONU S AVR NEJEN NA STAVBU

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým trvalým výkonem 16,5 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii do 30 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 400V) a 1x CEE (32A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
  • 1080 x 580 x 580
  • Startování
  • Elektrické
  • Elektrický výstup
  • 400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)
  • 18000 / 9000
  • Technologie regulace el.výstupu
  • AVR
  • Objem palivové nádrže (litrů)
  • 20
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
  • cca 3,2
  • Model motoru
  • Honda iGX 800
  • Suchá hmotnost (kg)
  • 154
  • Třída krytí
  • IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)
  • 97
  • Systém zapalování
  • Elektronické
  • Vrtání a zdvih (mm)
  • 83 x 72
  • Typ elektrocentrály
  • Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení
  • Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)
  • 26,0 / 39,1
  • Jmenovitá frekvence (Hz)
  • 50
  • Jmenovité napětí (V)
  • 230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)
  • 8000 / 14400
  • Zdvihový objem (cm3)
  • 779
  • Objem olejové náplně (litrů)
  • 2,0
  • Typ motoru
  • 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektonickým vstřikováním paliva
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
  • 3000

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: